Veelgestelde Vragen

Wat zijn de voordelen voor geregistreerde klanten?


Op ieder moment je orders inzien in je ''mijn account''-omgeving.
Je eigen verlanglijst inzien en onderhouden.
Sneller afrekenen.

Hoe verloopt het bestelproces?

Als je klaar bent met winkelen ga je naar jouw winkelmand en klik je op afrekenen. Als je al een bestaande klant bent, log dan in met jouw e-mailadres en wachtwoord. Vervolgens word je automatisch doorverwezen naar het afrekenproces.
Heb je nog geen account? Maak dan gemakkelijk een account aan of kies ervoor om als gast verder te gaan.

Winkelmandje
Als je klaar bent met winkelen, kun je naar je winkelmand gaan voor een overzicht van je order. Heb je een couponcode, dan kun je deze hier invoeren.

Verzending
Geef aan of je het pakket bij een van onze winkels wilt ophalen of thuisbezorgd wilt krijgen.

Checkout
Maak een keuze uit een van de betaalmethoden en ga door naar de betaalpagina.

Order bevestiging
Na het afrekenen krijg je per e-mail een overzicht van de door jouw aangekochte producten. Dit overzicht is voorzien van een ordernummer.

Verzendbevestiging
Zodra de bestelde goederen zijn verzonden, ontvang je van ons een verzendbevestiging per e-mail met daarin een Track & Trace link waarmee je jouw zending online kunt volgen.

Indien je bestelling artikelen bevat waar een langere levertijd bij staat vermeld, verzenden we je volledige bestelling pas wanneer deze helemaal compleet is.

Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is ontvangen?

Nadat wij je bestelling hebben ontvangen, krijg je een orderbevestiging via de e-mail. Heb je geen e-mail ontvangen? Neem dan contact op met onze Customer Service via support@esportee.nl.

Betaal ik verzendkosten?

betaal je geen verzendkosten.

Ik woon in BELGIË, hoe werkt het dan met de verzendkosten?

Bij een bestelling boven de € 100,- betaal je geen verzendkosten. Bij bestellingen onder de €100,- betaal je €3,95 aan verzendkosten. Je bestelling ophalen in een van onze winkels is altijd gratis.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Op het moment dat je bestelling verstuurd wordt, ontvang je per e-mail een Track & Trace link waarmee je de status van je bestelling kunt volgen op de website van PostNL.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Geplaatste bestellingen kunnen wij helaas niet annuleren omdat deze automatisch in onze systemen verwerkt worden. Nadat je jouw bestelling hebt ontvangen, kun je deze wel gratis retour sturen.

Hoe gaat esportee.nl om met mijn privacy?

Je gegevens zijn, net als je betalingen, beschermd. Allereerst omdat de website een beveiligde verbinding heeft en ten tweede omdat wij jouw gegevens nooit aan derden geven. Wij gebruiken jouw gegevens alleen om het winkelen zo leuk en makkelijk mogelijk voor je te maken en om je te informeren over de nieuwste fashion items en beste aanbiedingen.

Ik heb een klacht. Wat moet ik doen als er ites mis is met mijn product?

Bij esportee.nl krijg je altijd 30 dagen garantie op je product. Wanneer binnen 30 dagen na je online aankoop een klacht ontstaat aan het product, neem dan contact op met customer service.  Volg daarvoor de volgende stappen:

1.Maak een foto waarbij je de klacht zo duidelijk mogelijk in beeld brengt.

2.Maak een zo duidelijk mogelijk omschrijving van je klacht. Vermeld hierbij om welk artikel het gaat en je ordernummer.

3.Stuur je foto(‘s) en de omschrijving van je klacht naar support@esportee.nl.

4.Na ontvangst van je bericht zullen we je klacht beoordelen en neemt Customer Service zo snel mogelijk contact met je op.